neděle 15. října 2017

Černoch z Lidlu: zase ten příšerný rasismus!

Vtip: V Lidlu údajně začali prodávat speciální oblečení pro černochy a naše tradičně neoliberální společnost se na ten rasictický obchod krutě naštvala... Nevíte někdo přesněji, o co jde?

Jste rasisté?
Celý den ze všech titulků na mě ječí slovo RASISMUS! Týden: Leták vyvolal rasistickou hysterii. Řetězec se ohradil proti kritice. iDNES: Lidl čelí kritice rasistů kvůli černochovi v letáku. Ustupovat nehodlá"Rozhodl jsem se, že si nové sportovní oblečení koupím v Lidlu. Normálně letákové akce nesleduji, ale tentokrát mě reklama docela zaujala," reagoval Dienstbierův nástupce pro lidská práva Jan Chvojka (ČSSD), extremistický odborník Mareš mluví o šíření rasismu v Čechách. 

JENŽE: O dva roky dříve byl černoch - manekýn všem šumafuk. Ale prostý lid už má multikulti masáže, co se na nás valí kvůli migrační krizi, až po krk. Dost neustálého podsouvání cizích kašírovaných idylek, dost lhaní, dost ignorování reality, dost strachu. A tak někdo zareaguje vztekle i na blboučký slevový leták a strhne lavinu. Tak, co teď?

Jste rasisté a nesnášíte černochy?
Nebo máte alergii na multikulti propagandu?

Černoch je v letáku proto, že leták přebírá už hotovou prezentaci z Německa. Tam mají tenhle typ multikulti běžně, na rozdíl od Čech. Není co řešit, hotovo, dvacet.

Lídl ČR ale namísto tohoto jednoduchého vysvětlení neváhá povýšeně mentorovat o přínosu multikulturalismu. Takže tu už nemáme jen politicky vyprofilovaná média, ale i politicky vyprofilované obchoďáky. Další level Kocourkova.



Jak píše kolega Marian Kechlibar ve článku "Převýchova Lidlem": "musím říci, že bych docela rád nakupoval někde, kde jim jde hlavně o prodej zboží zákazníkovi, a ne o světový pokrok. Tohle prorůstání politiky do nesouvisejících oblastí života je toxické. Rozhodně dávám přednost tomu, když kramáři chtějí jenom moje peníze a nestarají se o spásu mé duše."

Zákon akce a reakce funguje bohužel spolehlivě. Lživá, manipulativní a agresivní masáž krásami multikulturalismu prostě konečně přináší jejím tvůrcům výsledky. Ale úplně jiné, než chtěli. A Lidl si užívá virální reklamy zadarmo, kterou úspěšně přiživil a medializoval. No nekupte to.

Autor: Eva Svobodová| středa 4.1.2017 19:34 | karma článku: 42.14 | přečteno: 2961x

Žádné komentáře:

Okomentovat